Facebook och chips

Hej, just nu sitter jag och äter chips och kollar på facebook.
Idag har jag varit först i stan med Therese.
Vi möttes vid valla 12.00 ungefär och sen skulle vi ta tåget som gick 12.09 så vi sprang nästan till stationen.
Sen när vi va i stan gick vi först till Gina och sen till hötorget.
Och de va där vi hittade alla ballonger, för det va premiär för Upp den nya filmen.
Så vi tog en varsin, och jag fick bort snöret från min ballong först så therese skulle hålla i min, och hon bah; men kolla jag kan ta emot den om jag släpper.
haha så ballongen flög iväg och vi stog och asgarva.
Sen fixade vi hennes ballong och prata i videon som ni kanske har sett?
Men sen gick vi till BikBok mm.
Så hon köpte massa saker, och sen hittade vi en liten och då menar jag verklkigen liten tobaksaffär och där hade dom B&J för 25 kr :p
Mums, så vi köpte en varsin, och det fanns bara en Cookie Dough kvar så Therese stäckte sig över och tog den :(
Men min va ganska god ändå ;p
Så vi gick till först donken vid BikBok och där va de fullt, och sen till den vid Punk shop och där va det också fullt.
Så båda sa att den vid stationen är vårt sista val.
Men där va de fullt också så vi gick till donken där alla tåg mot t.ex upsala och dom går.
Där va de också fullt så vi satte oss i trappan vid donken och åt och skratta.
Så de va min dag i stan.
Sen gick jag hem och åt och sen ut med ida och anada xD
Men nu ska jag kolla på tv.
Puss<3

Era ord
Postat av: Natalie

HAHAHAHAHA, anada :'D hahahahha, äälskling!<3333

2009-10-11 @ 23:08:55
URL: http://enligtnatlie.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sv: Hahahah men hon kallar mig för Emeliu så hon får heta anada xD<3333

2009-10-12 @ 08:29:44
URL: http://dinemmi.blogg.se/

Dina ord här :D:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0