23-24 maj

Heej!
Jag ska börja med att berätta om vad jag gjorde igår.
Jag vaknade vid typ 08.00 sen ringde Therese för hon skulle ha match så hon var uppe tidigt sen när vi hade bestämmt att vi skule vara när hon kom hem gick jag och la mig i soffan och kollade på tv somnade och vaknade vid 10.30.
När klockan var ungefär 12.00 kom hon hem till mig så vi var här i en halvtimme sen gick vi hem till henne och hämtade nudlar sen gick vi hem till amanda och åt.
Vi kollade på nån film jag kommer inte ihåg vad den heter men den va skit bra.
Sen fixade vi oss, och vid halv 5 gick vi till kallhällsbadet och grillade.
Men när vi precis hade satt på elden så kom de en gubbe och bah: ni får inte grilla här.
Så Ida sa att vi bara skulle göra de snabbt så han bah: nej ni får inte, så jag sa att vi bara skulle grilla korvarna och sen kunde vi gå, han vart typ sur men sen sa han: 10 minuter men vi satt där i typ 20.
När vi va klara gick vi till sten bryggan och solade.
Sen gick vi hem vid typ 20.00
Sen gick Therese och Amanda hem så jag och Ida gick till Bolinder och va där en stund.
Sen skulle Ida också hem så jag gick hem till Michelle.


Och nu om idag.
Idag aknade jag vid 12.00.
Jag va med Michelle, Amanda och Klara på lekparken vid kopparn.
Vi va där hela dagen eller vid 5 skulle jag hem och äta ( chicken mc'nuggets ) mmmmm...
Så när jag kom dit va det bara Michelle och Klara kvar så vi gick hem till Michelle och Klara gick hem.
Medans Michelle åt  satt vi och kollade på en film den hette typ Killar Tjejer och hundar xD
Det va nåt sånt men den va bra.
Efter filmen gick jag hem och nu e jag hemma.
Ska nog gå och bada.
Imorgon är det barnbytardag så vi ska vara på bolinder..
Men det blir nog roligt för vi ska köra fotboll med/mot 7B
Men nu ska jag gå och bada.

Ciao <33

Era ord

Dina ord här :D:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0