22:06

Heej!
Idag var vi på Bolinder som sagt, och de va ganska kul.
Vi körde brännboll och fotboll mot 7B och vi vann på brännboll såklart :p
Men på fotboll vet jag inte vilka som vann.
Men sen åt vi lite och vid 12 slutade vi så jag och Ida gick till hemköp och handlade godis :D
Träffade min pappa på vägen dit så han skjutsade oss.
När vi va där skulle vi åka upp till övervåningen och kolla men de va tråkigt där men sen när vi skulle åka ner så höll båda i "rulltrappsräcket" och råkade nudda varandras armbågar så vi fick typ 4 stötar och blev helt röda xD
När vi skulle hem och skulle öppna våran cola flaska så fick vi inte upp den xD
Så Ida fråga typ en "gubbe" om han kunde öppna den xD
Sen gick vi till Bolinder och körde fotboll till typ 17.00 och sen skulle båda hem och äta.
När vi hade ätit gick jag Amanda och Ida till centrum och sen till Bolinder och körde fotboll.
Så nu har jag blivit brunare eller röd iallafall på näsan.. xD
Men nu ska jag dra
God natt <33

Och Malin om du läser inlägget så messa mig då för jag måste säga en sak x) <33

Era ord

Dina ord här :D:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0