Solig dag!

Heej!
Idag vaknade jag vid typ 10, jag gick upp direkt och satte mig vid datan x)
Sen satt jag här till 16.00 ungefär för då kom Ida och Amanda.
Så jag klädde på mig snabbt sen gick vi till Bolinder, men Ida och Amanda skulle hem så jag stannade kvar med Felicia, Emilia, Kevan, Seydo, Alex och Hanad.
Men sen skulle Seydo och dom hem till honom och äta så jag Emilia Felicia och Kevan var kvar en stund.
sen försökte vi komma in i seydos port men det va upptaget på telefonen så de gick inte.
Sen när vi hade stått där ett tag skulle alla ner till pizzerian så jag gick hem och nu väntar jag på att min mamma ska komma hem så jag kan äta och gå ut sen..
Men nu har jag inget mer att berätta om :p

Ciao!<33

Era ord

Dina ord här :D:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0