Konfirmation

Heej!
Nu är jag konfirmerad :D
Jag gick upp vid 7 och sen fixade jag mig, när jag var klar gick jag och mötte Michelle vid emaljvägen och sen gick vi till kyrkan.
Vi övade lite på hur vi skulle gå in och sånt och alla va nervösa...
Men sen när klockorna slutade ringa var det dags för oss att gå in och jag var skiit nervös...
Men efter att jag hade redovisat var jag inte nervös längre :D
När det va slut åkte alla ( min släkt på pappas sida ) till min farfar och så grillade vi så fick jag öppna presenter.
Så vi va där hela dan sen åkte jag hem och sånt.
Jag kom på nu när jag kom hem att jag har ju inte tagit några kort för jag glömde kameran hemma * suck *
Jag lägger in lite bilder på det jag fick idag.
Tack Ida, Amanda, Rebecca, Linnea och Mika för att ni kom :D  <33

 


      

     

Era ord

Dina ord här :D:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0