Igår och affish

Heej!
Igår va jag och Natalie på friskis och svettis och de va kul.
Det höll på i ungefär en timme, men jag har skit ont i min arm....
Sen när vi skulle hem tog vi en bild och sen gick vi förbi centrum för Natalie skulle köpa en dricka.
Sen gick vi till ankdammen där stog vi och pratade lite.
Efter det gick jag hem dushade och åt, men jag va skit trött när jag kom hem så jag la mig i sängen och läste en bok.
Ett tips om ni vill sova bra, läs en bok innan ni lägger er för då blir man trött och sen vaknar man nästa morgon och är utvilad :D
Men nu ska jag fixa mig för skolan/ Musikal övning

Hejdå <33
Musikalen.

(Tryck på bilden för att komma in på hemsidan)

Källtorpskolan 18, 19, 20 maj kl 18.30
Vuxna 40 kr, ungdomar 20 kr
Bokning av biljetter 08-580 296 33
Dessutom skolföreställningar dagtid

Era ord

Dina ord här :D:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0