Hellu!

Heej!
Förlåt att jag inte har bloggat nåt men jag har inte orkat pga vädret och träningar och sånt...
Men nu bloggar jag :D
Jag ska försöka blogga så mycke jag kan men min internet sladd till min data har gått sönder så jag måste sitta vid min mammas data  (  som typ aldrig är ledig ) -.-
Imorgon ska vi ha skol DM i fotboll xD
Håll tummarna på att vi går vidare x)
Jag ska försöka att skriva ikväll.
Igår var jag med Natalie och vi hade skit kul!!
Haha vi tog massa roliga bilder och gjorde videos xD
Jag kan lägga in lite bilder och videos sen om hon skickar dom till mig :p
Jag har nog aldrig hört Natalie garva så mycke som hon gjorde igår xD
Men jag skriver sen som sagt och berätatr vad jag och Natalie har gjort för skoj idag :D

Ciao <33

 

Shorts ( idas) från Bik Bok tights från gina Vitt linne från H&M 49 :- och en Adidas jacka från Team sportia 799 :-

Era ord
Postat av: malin

svar: jadå! <3 färg och bild/er? <3

2009-05-09 @ 18:50:59
URL: http://skalleberg.devote.se

Dina ord här :D:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0