Haha xD

Ta fram din mobil tryck neråt i din kontaktlista och släpp,
byt ut namnen i berättelsen mot namnen i din telefonlista.

Fuska inte!


Kära Anik. För det första vill jag säga att Bacca a är den bästa vän jag haft, och att Cami är helt dum i huvet. Mina sista önskningar är att Coneh och Farfar gifter sig och skaffar barn tillsammans, och att Hannah får ett lyckligt liv tillsammans med Ida. Jag vill säga tack till Jessica för att ha stöttat mig igenom mitt gräl med Lollo. Du är verkligen underbar. Mitt liv har bara gått utför sedan Nadwo tog sitt liv. Snälla, Ville sörj mig inte! Du kommer ändå att dö. Jag gick till en framtidsskådare och hon såg att du kommer röka braj med Queenie och sedan vandra ut på vägen och bli överkörd av Sanna som kommer i 130 km/h i en blå Opel. Jag vill också meddela mitt hat mot Taxi eftersom han varit otrogen mot min käraste Ula. Jag vet att ogge kommer göra ditt liv plågsamt för lång tid framöver. Mitt sista och största tack går till Emilia för att du alltid varit mitt livs kärlek, tyvärr kommer du att bli falafeltjuv tillsammans med Mamma och den mest trögtänkta människan som existerat, är nämligen Malin

Haha xD


Era ord

Dina ord här :D:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0