Haha sjysst!!

SPINKIGHETSTEST!

Brukar du äta?
[x] Snökulor
[ ] geléhallon
[ ] Cocosstång
[ ] lysmelk
[x] lakritsfiskar
[x] fruktnappar
[x] knäck
[ ] fudge
[x] sockervadd
[x] karameller
[x] kexchoklad
[x] fizzy flaskor
[x] klubbor
[x] Marabou choklad
Totalt: 10

Gillar du?

[x] hamburgare
[x] pizza
[x] pommes frites
[/] tårta
[x] bullar
[x] munkar
[x] våfflor
[x] pannkakor
Totalt: 7½

Vart gillar du att äta?
[x] McDonald's
[ ] Max
[x] Pizzeria
[ ] Burger King
[x] Glassbar
[ ] Hard Rock Café
[x] Buffé
[x] Kina/Thairesturang
[ ] Sibylla
[ ] gatukök
Totalt: 5

Dricka?
[x] jul/påskmust
[x] sprite
[x] cola
[x] fanta
[  ] alkohol
[x] red bull
[x] O'boy
[x] saft
Totalt: 7

ANTAL: 26

1-15 = anorexiabarn.
16-24 = normal.
25-34 = mullig
35-40 = fetto.


Nu har katterna kommit :D
Dom är jätte söta, lägger in bilder på dom

Mu de är tjejen


Och de här är skrutt killen :D

Men nu ska jag dra hejdå <3

Förlåt alla som har messat mig jag kan inte svara för jag får messen jätte sent och de är nåt fel på min mobil...

Era ord
Postat av: malin

inte så lik nemo tycker jag. men GUUD så söta!

2009-05-23 @ 00:02:10
URL: http://skalleberg.devote.se
Postat av: Emelie

Haha jag vet :D

2009-05-23 @ 11:43:05
URL: http://dinemmi.blogg.se/

Dina ord här :D:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0