Grönan

Heej!
Vi hade cykel dag igår och de va ski jobbig...
V cyklade typ 2 mil :O men de va ändå kul för utsikten från där vi va och åt de va skit fint de går inte att förklara.
Men sen vid 15.00 åkte jag till grönan med Therese Nicole Ida Lollo och Amanda.
Vi hade skit kul xD
Jag åkte frittfall för första gången och den va inte så farlig och alla säger att man typ ångrar sig när man är påväg upp?
Jag ångrade mig när vi åkte ner för de gick så jävla snabbt xD
Sen åkte vi katapulten och de va också skit roligt.
Och insane asså går inte att förklara de va så jävla läskigt jag trodde att jag skulle dö... xD
Men de va också roligt för jag och Therese hängde så vi låg på rygg men Lollo och Amanda åkte så dom hängde med deras ansikten ner xD
Så vi åkte typ allt igår xD.
Jag skulle ha köpt bilden från frittfall för alla såg helt förstörda ut jag satt typ blunda Therese lipade amanda och Lollo satt och skrattade xD
Sen åkte vi hem vid 9 så vi va där lagom länge.
Therese sov hos mig och vi vaknade vid typ halv nio :O
Men n orkar jag inte skriva mer..
Hejdå <3

Ps/ åk insane för den är så jävla rolig

Era ord

Dina ord här :D:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0