19:52

Heej!
Idag hade vi NO som första lektion och då fick jag veta att jag skulle ha muntligt prov imorrn :O
Så jag blev lite sur och chockad över att jag fick veta det idag...
Men sen hade vi musik och då blev jag klar med 2 delar.
Jag spelade " jag vill ha en egen måne" på piano och sen "Boogie"? på piano, så jag fick säkert på båda låtarna :D
Efter det va de rast i typ 40 min och sen SO.
Sen var det matte till 15.15
Sen gick jag och Natalie hem till henne och åt sen pluggade vi ute på hennes balkong och solade.
Natalie visade mig hur brun hon hade blivit på benen för att hon var lite vitare på fötterna så då skulle jag kolla på mig..
Och man ser skillnaden tydligt jag är blek på fötterna och brun på benen för jag har haft strumpor på mig när vi körde fotboll igår xD
Sen när klockan var typ 16.30 gick vi ner till hennes pappas bil och lyssnade på musik :p
Klockan 17 skulle jag gå ner till centrum för jag skulle möta min mamma.
Så Natalie följde med för hon skulle köpa läsk :p
Sen mötte jag mamma och vi åkte och storhandla.
Så jag har varit borta i 2 tim...
Men nu ska jag plugga matte och äta nudlar :p
Hejdå <33

Era ord

Dina ord här :D:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0