Heej!

Heej!
Igår var jag ju som sagt med Natalie och vi hade skit kul xD
Först cyklade vi till macken och pumpade cykeldäcken :P
Sen cyklade vi till bolinderstrand och tog bilder xD
Vi satt på bryggan och hade fötterna på isen och sen så lät det som att nån hackade sönder något under bryggan.
Men när vi kolla så va de inget där..
Sen lät det 3 gånger till :O
Men sen när vi hade varit där i kanske en timme frös vi skit mycke så vi cyklade hem xD
När vi va hemma hos henne gick vi och badade fötterna i hennes badkar :P
Och vi satt och pratade där i 2 timmar :O
Men vi hade roligt iallafall xD
Haha när vi satte oss i hennes säng braka den ihop *hahaha*
Asså de va skit läskigt vi rörde knappt på oss, sen skulle vi fixa den och de klarade vi ju såklart xD ärligt.
Sen gick vi och åt :D
Vi åt först soppa och sen våfflor :D skit gott!!
Sen efter att vi hade ätit satt vi och pratade i typ en timme och sen gick vi och satte oss i hennes säng och den braka ihop igen xD
Sen var jag tvungen att gå hem typ halv tie.. :(
När vi skulle ner till ankdammen för hon skulle följa med mig en bit, så var det nån som först skrek så vi tänkte att de bara va nån vid ankdammen som skrek elr nåt.
Sen när vi gick en bit till var det nån som hostade till i skogen och jag trodde att jag skulle få en hjärtattack!!
Men aja sen kom jag hem vi 10 så jag fixade mig bara sen la jag mig :P
De va min dag igår:P
Kolla på en av bilderna det är snö som ser ut som en våg :P

          

                                                                         

Era ord
Postat av: natalie

alltså ta bort den fula fregherregreio bilden på mig :O

2009-03-26 @ 15:09:25
Postat av: Emelie

hahaah!!!!

2009-03-26 @ 16:36:57
Postat av: Anonym

haha

2009-03-26 @ 17:03:24
Postat av: malin

om du gjorde ett hjärta (<3) så syns inte det efter. Jätte konstigt.<3

2009-03-26 @ 20:25:23
URL: http://skalleberg.devote.se
Postat av: Emelie

Haha okej :P <3

2009-03-27 @ 07:37:22

Dina ord här :D:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0