Slutade nyss skolan :P

Heej!
Jag har nyss kommit hem från skolan :D
ska bara äta nån macka och ta lite te :P
Sen ska jag gå hem till Natalie :D
Jag vet inte riktigt vad vi ska göra men vi kommer ha roligt iallafall :D
Haha min mamma köpte rostbröd som heter storform men dom är skit små xD!!!!
Men jag måste skynda mig att äta så att vi hinner vara längre :P
Jag skriver ikväll om jag kommer ihåg :P
Om jag inte kommer ihåg så god natt i förväg och hejdå <33
 

Man ser inte på bilden hur liten den är men den är verkligen skit liten xD

Era ord
Postat av: malin

Emelie, mina byxor kommer inte förns på fredag kanske men om dom inte har kommit, kan jag låna dina? Dom du hade idag? Eller, ja, vet inte om du hade dom idag, minns inte men ja, du vet vilka jag menar. Men bara om? <3

2009-03-25 @ 19:11:50
URL: http://skalleberg.devote.se

Dina ord här :D:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0