Hellu!

Heej!
Idag har det varit som alla andra dagar i veckan (skolan) -.-
Fast jag har haft jätte ont i huvet hela dan och har fortfarande de..
Och inte bara de jag har haft ont i hela kroppen spec i armarna och benen...
Men jag ska sluta gnälla :P
I morse gick jag upp vid 07.00, sen gick jag och åt frukost och efter de satte jag mig vid datan och blogga snabbt.
Sen fixade jag mig vid 08.00 ungefär, och så gick jag till skolan xD
Jag mötte Natalie vid ankdammen :P
Så vi gick till skolan..
Första lektionen var teknik.. fast det är ganska roligt vi ska "löda" om ni vet vad det är :P
Efter det hade halva klassen 2 och en halvtimmes rast och reten hade musik.
På rasten gick vi till cafét och fikade elr Ida, Mickan och Natalie fikade jag hade inga pengar :P
Sen var det engelska och efter de matte...
Så jag gjorde klart mitt matte prov..
Och sen när vi slutade gick jag med Ida snabbt och hämtade hennes syrra :P
Och nu är jag hemma x)
Imorse kom jag på att jag ville ha tillbaka mitt hål i örat som hade växt igen lite.
så jag tryckte igenom ett örhänge ( ush )
Men de gjorde inte ont för jag hade redan hål där det hade bara växt igen lite som tur va x)
Jag är bara lite öm nu.
Men nu ska jag nog gå och kolla på tv och vila så min huvudvärk kan gå bort :P



Haha var tvungen att ta kort xD
Hejdå <33

Era ord

Dina ord här :D:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0