Första inlägget!

Heej!
Det här är ju första inlägget på min nya blogg, har haft en blogg innan själv och en med en kompis.
Men ville göra en ny och göra nya designer och allt :D
Kommentera mycke och kolla gärna in min blogg varje dag och kanske tipsa någon annan om min blogg :P
Men jaja..
Idag var det skola -.- tråkigt som vanligt.
Jag började 10.40 då hade jag gymnastik och efter det var det lunch. På rasten gjorde jag inge speciellt satt bara vid skåpet med hela klassen som vanligt :P
Sen var det matte.. Jag gjorde matte prov det var faktiskt ganska lätt fast jag ska inte säga något för det e nog lite pinsamt om jag går och säger att det är skit lätt och så får jag IG *haha*
Men jag hoppas att de är mins VG :P
Sen var de spanska de va roligt för jag och Malin satt och skulle göra en spansk text om hur vi såg ut, vart vi bodde och sånt xD.
Sen var skolan slut :P
När jag kom hem gjorde jag bloggen och jag har hållt på med den sen 15.00 ungefär och nu är klockan 18.36...
Men jag hoppas att det är värt de.

Hejdå <33

1.Dagens outfit Tröja: Punkshop 240 kr Byxor: Cheapmonday 500 kr.

Era ord

Dina ord här :D:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0