Yees!!

Jag gick vidare till slutaudition!!
Omg jag är skiit glad.
Jag kunde aldrig tro att jag skulle gå så här långt.
Om jag inte kommer med i filmen så är de lungt för jag kom ju med till slutaudition och de är ganska bra för att bara vara min andra audition :)

Era ord
Postat av: Dea

Tusen grattis! Bra jobbat. :) sökte, men kom bara till första! grymt att du kommit så långt! kramar :)

2009-06-23 @ 23:09:33
Postat av: Emelie

Sv Dea: Tack så mycke :) Synd att du inte kom längre, men ge inte upp gå på flera auditions så är jag säker på att du kommer med i en film :)

2009-06-23 @ 23:15:47
URL: http://htto://dinemmi.blogg.se
Postat av: Dea

hih, gulligt :) Mjo, jag är endå rätt så ny med allt det här var mina andra audition. Lycka till ifl!

2009-06-23 @ 23:24:54
Postat av: Tova Skogström

Hejsan!



Jag var också på audition till den där skandinaviska tv-serien. Jag gick tyvärr inte vidare pga att jag är 15 och ser ut som 17 och de sökte ju en som var 12-13 år så det var ju lite synd "/

Men, men jag ville bara önska dig lycka till och jag hoppas att du går vidare.



Stora lyckönskningar Tova.

2009-06-28 @ 19:39:30
Postat av: Emelie

Sv Tova:

De va synd att du inte gick vidare :/

När jag skulle på en audition förut för dom som va 15 år, så frågade dom hur gammal jag egentligen va för dom trodde att jag var 13 år (haha)

Jag fyller ju 15 nu i år men jag har spelåldern 13-15 år och ser yngre ut...

Tack så mycke :)

2009-06-29 @ 11:02:35
URL: http://htto://dinemmi.blogg.se

Dina ord här :D:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0