Söndag och ont i huvet

Hej!
Idag blir det bara en dag hemma och kolla på tv eller sova.
Har skit ont i huvet och i magen...
Imorrn börjar sommarskolan.. ( går på sommarskola bara för att inte få dåliga betyg i 8:an )
Jag ska gå hem till Natalie och sen skjutsar hennes mamma oss.
Jag känner ganska många som ska gå där så de är bra.
Jag vet inte hur det kommer att vara där ifall läraren är sträng eller snäll, så de är ganska nervöst.
Hoppas de blir bättre väder för de är ju sommarlov och man vill ju inte ha regn när man ska vara ute och bada och sola..
Ska dra nu orkar inte sitta vid datan mitt huvud kommer sprängas känns de som.

Hejdå <3


Jag och Ida på skolavslutningen <33

Era ord

Dina ord här :D:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0