Skit roligt

Heej!
Idag va jag med Ida och Amanda x)
Först gick vi till centrum och handlade och hämtade Amandas cykel.
Sen gick vi hem till Amanda och grillade *mm*
Vi grillade kycklingfilé och hade pommes och sås.
Vi satt och åt och tog kort haha så jävla kul xD
Jag sprang och letade efter min kamera så när jag skulle äta min macka så hade dom redan ätit, Amanda sa till Ida att dom skulle vänta tills jag blev klar så Ida satt och kollade på min macka och bah: Bli klar snabbt. Haha.
Sen när vi satt och pratade kom Ida och sa: Jag känner vuxen när vi sitter här och äter och pratar så jag och Amanda börja garva och ida hade ett skiit falskt garv precis som att de inte va kul de vi garva till xD
Efter de stog vi och skrek några killar att sätta på musik i bilen men dom åkte därifrån xD Dissade?!!
Sen bestämmde vi att vi skulle gå till badet :p
Så Amanda skjutsade Ida och jag fick ta Cris cykel...
Men jag kom fram iallafall :p
När vi va där gick vi och badade direkt.
De va varmt i vattnet så jag doppade mig först "stolt"
Sen simmade vi och skrämmde ida och Bah: Akta i kommer bakom!
Man blir stressad när nån säger så och simmar snabbt bakom, så jag börja garva så mycke att Amanda börja garva och tog tag i min arm så jag tappade kontrollen och kunde inte simma xD
Sen simmade vi runt bryggan och Ida gick upp -.-'
Så jag och Amanda satte oss på bryggan och så skulle vi hoppa i vattnet men hon ville inte blöta ner sitt hår.
Jag tog tag i kanten av bryggan och gick ner försiktigt så Amanda skulle göra samma sak men hon åkte rätt ner under vattnet omg jag trodde jag skulle dö för vi va längst ut och jag garva så mycke så jag kunde inte simma haha!!
När hon kom upp såg hon helt förskräckt ut, hon hade precis sagt: Jag vill inte komma under vattnet och verkligen inte komma till botten, haha jag sa att hon inte skulle göra de om hon gjorde som jag gjorde haha men vad gjorede hon? xD
Sen efter de gick vi upp och åt chips och pratade.
Efter 20 min gick vi och badade igen.
Sen spelade vi lite fotboll och sen åkte vi hem.
Asså jag har garvat så mycke idag så jag har ont i min mage xD.

Älskar er <33

Era ord

Dina ord här :D:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0