Lörda och Sönda

Heej!
Har inte skrivit på hela helgen men det har ju varit sol ute så varför ska man sitta inne vid datan då? :p
Men nu ska jag berötta om lördan.
Jag vaknade vid typ 08.30 för katterna höll på...
Thereses sov ju hos mig som sagt, men hon gick vid typ 11.40 för hon skulle åka och shoppa.
Sen ringde jag Ida men hon skulle först åka med Amanda in till stan men dom skulle messa mig när dom va på tåget påväg in till jakan.
Så jag mötte dom där och sen handlade jag kläder till skolavslutningen :D
Ida och Amanda hittade inget så åkte hem till Ida och åt, grillad kyckling de va skit gott :D
Sen åkte vi till kista och kollade och Ida hittade sin klänning så nu e hon skit nöjd och de e ju bra :p
Sen gick vi och köpte smoothie.
Och sen tog vi tunnelbanan och tåg hem.
Sen hade typ Ida och Amanda bråkat så dom va sura på varandra...
Men men..
Sen gick jag och Ida hem till mig vid typ 22.00 elr nåt?
Så packade jag lite grejer sen cyklade vi hem till henne för jag skulle sova där.

Ser mycke bättre ut i verkligheten.

Sönda.
Jag sov ju hos Ida så vi vaknade vid typ 10 eller jag vaknade då och satte på tv:n
Sen gick jag och dushade när Ida hade vaknat sen när jag var klar dushade hon.
Vi gick inte ut från rummet förens typ halv 1 så vi gick upp och gjorde nudlar :p
Och sen när vi hade ätit fixade vi oss sen cyklade vi ner till Bolinder.
Men dom hade match där så vi cyklade till centrum och köpte godis sen körde vi lite fotboll på planen vid källtrop.
Vi va där i typ en halvtimme sen cyklade vi till Bolinder och körde fotboll där.
De va typ bara Robin som va där för Philip gick.
Sen väntade jag och Ida på Alex på Bolinder, han kom typ vid 4.
Sen vid fem va jag och Ida tvugna att gå hem och äta så Alex följde med Ida hem när hon skulle äta och jag gick hem och åt.
Sen kom dom till mig och så gick vi ner till kallhällsbadet :D
Vi doppa oss bara för de va så kallt xD
Sen gick vi till ett berg och låg där och solade.
Jag och Alex försökte bada där vid berget men de va bara massa stenar. Haha Ida stog på berget och bah: akta ni kommer ramla gå därifrån du kommer göra illa dig xD
Mamma 2? haha skoja :p
Vi va där till typ 21.30 sen gick vi hem.
De va min helg nu ska jag äta frukost  :p
Hejdå <3

Era ord

Dina ord här :D:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0