Kort inlägg

Heej!
Hur mår ni? Jag mår bra men jag är hungrig ska äta nån macka elr nåt med Ida :p
Idag började vi 10.20 så jag och Ida möttes 10 och sen gick vi till min brorsas skola och skulle lämna en lapp och vi blev lite sena till musiken...
Sen efter de hade vi lunch och de va Tacos :p
Sen hade vi våran sista Sv lektion med Örjan... :'(
Och vi kollade på en film som 8a hade gjort haha skit kul xD
Sen hade vi matteprov...
Vet inte hur de gick men de gick inte bra de lovar jag...
Så nu är jag hemma med Ida eller ja jag är hemma och Ida är i porten och väntar på Amanda...
Så hon får skynda sig för jag är hungrig ( haha tjat om att jag är hungrig xD )
Jag är inte säker på att jag kan skriva ikväll för antingen så är det fotboll eller Desperet Houswifes. Tycker ni också om att kollade på de?
Ska dra nu för Ida kom.
Herrå <33
Tryck på bilden i menyn om ni vill tjäna pengar på eran blogg

Era ord

Dina ord här :D:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0