Kan inte prata..

Hej!
Förlåt för att jag inte har ksrivit så mycke men jag har varit i skolan och sen har jag varit ute så...
Jag vaknade igår och hade ont i halsen men jag trodde att de skulle gå över men nejdå..
Nu kan knapt prata för jag har så ont.
Men de ska inte hindra de jag ska göra ikväll.
Så de blir mycke glass och halstabletter.
jag vaknade först vid 8 sen kom min mamma in och kollade om jag va vaken och sen kom min katt och la sig i sängen och somna direkt.
Så jag blev också trött så jag vaknade nyss :p
Jag har inte så många besökare men jag ska lägga ut en väska som man kan köpa om man är intresserad :D.
De är en Friis & Co väska.

Men nu ska jag äta frukost men först ska jag lägga in en annons på bloggen.
Puss hejdå <33

Era ord

Dina ord här :D:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0