Ingen rubrik..

Heej!
Idag va jag ju somsagt på audition, de gick nog ganska bra tror jag.
Jag är ju förkyld men de gick bra att sjunga ändå.
Jag skulle spela mot en tjej som heter Jenny och hon va jätte bra så de blir nog lite svår konkurens, men jag hoppas att båda två kommer med för hon verkade jätte snälla :p
Jag visste inte vad jag skulle sjunga så jag letade runt lite på YouTube så jag hittade Gallery med Mario Vasques och den är ganska lätt att sjunga.
De första jag sov när jag vaknade imorrse va min katt som satt och kollade på mig *haha* jag höll på att ramla ur sängen för jag blev så rädd :p
Sen kunde jag knappt prata så jag satt och sjöng och sjöng och sjöng tills jag kunde prata.
Jag klippte mig idag också :p Lägger in en bild imorrn, de är inte så mycke skillnad men jag blev nöjd :)
De är kul att så många kommenterar och besöker min blogg :) funderade på att lägga ner bloggen ett tag men nu är de roligt att skriva igen :)
Nej men nu ska jag gå och kolla på en film
God natt <33

Era ord

Dina ord här :D:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0