Igår och Idag

Heej!
Igår vaknade jag vid halv 12 sen mötte jag Amanda vid 3 för jag satt och kollade på Run´s house på MTV, Har ni sett de?
Den är verkligen skiit bra :)
Sen gick vi till stationen för jag skulle köpa ett sommarkort men dom va slut -.-
Så vi åkte till spånga och köpte istället :)
Sen när vi kom hem gick jag till svea och köpte salld, sen gick jag och Amanda upp till Ida.
Hon höll på att vattna blommorna med vattenslangen så hon va såklart tvungen att spruta på mig och Amanda..
Sen satt vi och pratade och tog lite kort och spelade in en video Haha
Sen gick vi hem vid tup halv 11.
Idag ska jag gå till badet med Ida och Amanda, jag kan skriva ikväll och lägga in lite bilder från idag :p
Hejdå <33

Era ord

Dina ord här :D:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0