Ida & Amanda

Jag vet inte vart jag ska börja.
När jag har varit ledsen har ni alltid varit där för att trösta mig.
När jag har varit arg har ni alltid varit där för att lugna ner mig.
Ni betyder allt för mig ni har alltid funnits där för mig och jag älskar er verkligen <3333
Vi har alltid kul även om vi inte har något att göra kommer vi alltid på något roligt.
Även om vi sitter på ett tåg bara för att vi vill åka någonstans så får ni det alltid roligt.
Det går inte att förklara hur mycke ni betyder för mig.
Vi har bråkat men vi blir alltid sams efter 5 min och det är äkta vänskap när man kan förlåta varandra.
Jag kanske aldrig har visat hur mycket ni betyder för mig men nu har jag chansen att berätta det, jag satt och kollade igenom massa bilder med oss och de fick mig att skratta när jag kollade på varje bild.
Haha när jag sa till dig *Ida* att jag hade ont i huvet tog du upp en ipren ur din väska och jag sa att jag ville gå hem och vila men ni sa att ni ville att jag skulle vara ute med er för det är inte lika roligt annars.
och de är kul att höra det :)
Ni betyder allt för mig och jag älskar er mest <333


Era ord
Postat av: amanda

Jag älskar dig med gumman du betyder mkt för mig också:)<33



ps:var du tvungen att ta just den bilden???-.-

2009-06-23 @ 15:37:10
URL: http://amsy.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha aa <333

2009-06-23 @ 22:40:27
URL: http://htto://dinemmi.blogg.se

Dina ord här :D:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0