Helgen

Heej!
Jag har inte skrivit på hela helgen för jag har sovit hos min "kusiner".
I fredas var jag ute med Ida och Amanda sen ringde Bella och undrade om jag ville sova hos henne så hon kom först till mig vid 23.20 sen tog vi tåget som gick 54 så vi va framme exakt 00.00.
Sen när vi va hos henne kollade vi på tv och sen satt vi vid datan till 3.
Vi pratade med en kille som satt och sjöng för oss xD
Och bäda dog av garv så han frågade om han skulle söka in till idol och vi bah: aa haha
Vi vaknade vid typ 11 dan efter och sen åt vi frukost och sjöng sing star :p
Vi skullle på våran klassfest sen också men de va tråkigt så vi åkte hem till henne.
Och nu idag så åkte jag hem vid 2 för jag skulle vara hemma innan min mamma skulle tvätta :p
För hon måste tvätta kläderna som jag har på mig :p
Men nnu ska jag fixa mig och äta nåt sen ska jag ut med Ida och Amanda.

Herrå <3


Era ord

Dina ord här :D:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0