Heej!

Heej!
Idag har de varit ´skola som vanligt..
Men  vi kollade på film på So:n så de va kul och filmen va bra också men jag kommer inte ihåg vad den hette ...
Men vi ska kolla klart på nu på tisda.
Vi sluta vid 2 nånting elr 20 i 3?
Sen när jag skulle hem gick jag med Michaela Ville Malin Sam och Victor :)
Sen när jag kom hem satte jag mig vid tv:n och sen efetr typ 5 min kom min pappa och hämtade mig och Alex ( min lillebror) för min pappa fyller år idag * Grattis*!! <3
Så vi åkte till min farfar och åt tårta med min farmor och farbror och de.
Min farfar hade gjort en jätte god tårta!!
Så nu är jag hemma ska äta snart, Chicken nuggets *mm*
Sen ska jag väl gå med Amanda och Ida tror jag x)
Ska äta nu.
Herrå <33


Haha Ville på sin sparkcykel xD



Ville på Michaelas rygg haha fett kul xD



Jag och Michaela <3

Era ord

Dina ord här :D:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0