Heej!

Igår började jag 10.40 så jag gick typ vid 10.20 för vi skulle byta om till idrotten.
Vi hade fotboll och landshockey...
Sen var de rast och då gick brandlarmet igång xD
Så jag gick hem och åt för min mamma va ändå hemma :p
Sen hade vi matte och då gjorde jag prov ( bråk ) jag hann bara göra a-delen men jag behövde inte göra b-delen för jag hade typ alla rätt ändå :D
Sen hade vi spanska och då kollade vi på Simpsons...
Eller de va ganska kul för jag satt och pratade med Malin <3
Sen gick jag och Ida hem till mig och kollade på Tv och sen kom Amanda.
På kvällen skulle jag gå på återträff med musikalgänget de va väl sådär...
Men de va roligt att kolla på filmen för dom tog med när jag och Malin pratade in i kameran och jag sa typ "Great" Och sen bah: Eller nej ta inte med de för jag suger på engelska och då började Michelle ( Bakom kameran) att garva så jag börja också garva... ( mitt fula garv på film hmm skit kul...)
Men sen skrev jag och Malin på alla 9 flaskor : Malin är bäst och Main<3Emin <33
Och sånt men hon va lite snäll och skrev Emelie är bäst på en flaska -.-'
Sen gick vi hem vid 9.
Och om 1 tim ska jag möta Ida så jag ska nog äta frukost och fixa mig.
Hejdå <33


Era ord

Dina ord här :D:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0