The movie

Hej.
Idag fick jag svar från när jag var på audition och dom skulle ha en till audition men jag gick inte vidare...
Men de gör inget för jag tänker inte ge upp för de, jag har redan skickat in en ansökan om en annan film :p

Era ord
Postat av: Dea

GAAAH! bra kämpat ifl! sjukt duktig är du... Vad har du sökt till? <3 Själv har jag sökt till kortfilmen Gloria och är välkommer på audition där :)

kramar!

2009-07-19 @ 19:35:53
Postat av: Emelie

Tack :)<3

Jag har sökt till en film som heter jag saknar dig och så har jag sökt in som statist på en film som heter tusen gånger starkare.

Grattis hoppas de går bra för dig och att du kommer med i filmen :) vad är Gloria för film?

2009-07-19 @ 22:35:32
URL: http://htto://dinemmi.blogg.se
Postat av: Dea

Statistbjobbet till Tusen gånger starkare sökte jag också, men jag tror trycket blev stort där.. Jag har redan hittat en tjej som redan gjort ett jobb där (sök på zlundin på google)

Filmen jag saknar dig's annons har jag läst, men sökte de inte vuxna där?



Kortfilmen Gloria handlar om en tjej vars mor typ dött, och hon ser massa konstiga grejer runt omkring sig. Lite fiction över det hela, men endå coolt, jag har bestämt mig för att ge det en chans då de säger att de valt ut 20 stycken av 140 som får komma på audition :) känns lite kul ju :)

2009-07-20 @ 15:34:59

Dina ord här :D:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0