Stan

Heej!
Idag va jag i stan med Therese Micca och yasse.
Vi hade skit roligt och jag har skrattat helatiden x)
Först gick vi till några affärer och kollade på kläder och sen gick vi och åt på Mcdonald's.
Jag hade inge pengar till kläder men jag hade kul ändå :)
Vi gick till en affär som jag aldrig har varit på förut och dom hade jätte roliga saker där :p
De va typ toapapper med 100 lappar på men de va inte de som va de roliga men.
Vi tog på oss massa masker med typ mussepigg och typ skelet mm.
Så jag har haft skit roligt idag haha.
Sen senare idag ska jag gå ut med alla igen så vi kommer nog ha ännu mer roligt idag :)
Imorrn ska jag vara med Natalie :D
Jag har inte träffat henne på 2 månader så jag har saknat henne..
Men nu ska jag gå ut.
Hejdå <3

 

 

 

 

 


Era ord

Dina ord här :D:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0