Piercat mig!!

Heej!
NU sitter jag hemma hos Amanda och vi ska göra tacos :p
JAg sov hos Ida idag och vi skulle upp vid 7 för vi skulle hämta en hund vid 9 i stan så jag är ganska trött nu...
Men sen va vi ute med hunden och sen gick vi hem till Ida.
För 1 timme sen va vi hemma hos Coneh och kollade på film och åt glass och chips eller de va bara jag som åt glass Ben&Jerrys *mm*
Och vid 11 jag glömde att berätta gick jag hem till Anne och hon piercade mig i ögonbrynet och jag blev skit nöjd x)
Så tack så jätte mycke!!
Men jag lägger in bild sen för jag är ju som sagt hemma hos Amanda.
Men nu ska vi äta, jag skriver sen.
Hejdå

Era ord
Postat av: Anonym

LÄGG INN BIILD PÅ PIERCINGEN :D

2009-07-29 @ 01:43:58

Dina ord här :D:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0