Ja må hon leva

Heej!
Idag fyllde min lillesyster 5 år så kl.09.00 kom min farfar och hämtade mig och min brorsa.
Sen åkte vi till enköping och hämtade upp min farmor och sen drog vi mot Dalarna.
När klockan va 12 så stannade vi och åt på nån "restaurang" vid vägen.
Såde blev Hamburgare med pommes *mm*
Sen va vi klara vid 12.20 så vi åkte vidare.
Efter bara en kvart va vi framme.
Leia blev jätte glad över att se Alex för hon har inte träffat honom på nästan ett år.
Hon fick en liten nalle av mig och Alexander, vi fikade och åt en jätte god tårta med vaniljkräm och hallonsylt ( såå gott )
Sen efter en stund kom Hanna in med en stor kartong och där i låg en spis och en kassa med pengar och en massa "mat"
Och hon blev så glad s hon hoppade runt och ville fixa allt på negång.
De fanns en diskho och en vattenkran som de kom vatten ur :o tänk om de fanns när man själv va mindre.
Så dom lekte med den ett tag och sen gick vi till deras nya blivande lägenhet som dom har nyrenoverat och de va verkligen sk*t fint i deras sovrum.
Sen hörde jag att nån ropade Emelie och då va de Gordon och jag frågade vad jag hette och då sa han "Ämälä" haha yes han kan äntligen säga mitt namn :p
När vi hade gått runt ett tag i lägenheten så gick vi tillbaka och åt Brownie med sprut grädde.
Klockan 18.30 skulle vi åka hem igen och Gordon tog på sig sina gummistövlar och ville följa med men de fick han ju inte såklart :p
Sen när vi sa hejdå började Gordon gråta.. Åhh jag blir bara tårögd när jag tänker på de..
De är verkligen svårt att åka från sina småsyskon och speciellt när dom inte vill att man ska¨åka börjar gråta :'(
Sen kom vi hem vi 21.00 så jag åt en mini pizza och sen gick jag ut med Ida,Amanda och Lollo.
Och kom hem vid 23.00 så jag har bara varit hemma en timme.
Jag har varit dålig på att skriva men jag läste Dessies blogg och då stog de att man ska skriva mycke inlägg för att få fler besökare ( hah låter typ som att jag lockar alla )
Men så jag ska försöka skriva så mycke jag kan.
Nu blir de lite bilder och i senare inlöägg lite tips och sånt.
Hejdå <33

Era ord

Dina ord här :D:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0