Inte en morgonmännsika



 
Heej!
Just nu sitter jag och kollar på Run´s House älskar de programet de går på Mtv.
Jag hade en jätte konstig dröm inatt, jag va på nån kamping och där hände de massa konstiga saker folk blev skjutna och jag visste vem de va och han stog bakom en vägg och kollade fram ibland men ingen trodde på mig, men sen va de en man som va med sin familj där som såg honom, och hans son gick balansgång på nån jätte hög sak så jag sa åt honom att hoppa ner så jag tog emot honom.
och precis när han hade hoppat sköt killen så han blev inte skjuten.
Och sen efter de åkte familjen hem och jag och några andra stannade kvar för vi ville få fast honom...
Sen på kvällen gick vi in i en av stugorna och då såg han de så alla sprang in på toaletten och han drog i dörren.
Och på morgonen gick jag och en annan tjej ut till köket där en av dom som jobbade där var, så vi gömde oss där men sen sa han förlåt och vi frågade varför han sa förlåt men han hann inte svara för då kom dendär mannen in och tog oss.
Men sen heltplötsligt va vi i en bil och polisen va efter oss, och vi förökte säga till polisen men dom trodde inte på oss och sen vaknade jag xD
Konstig dröm? haha.
Juste jag hittade min kokbok från 1:an xD jag har lagt in en bild på den längst upp i inlägget :p
Men nu ska jag kolla klart på Run´s house.
Min brorsa åker till våran farmor idag så de blir en tjej helg med min mamma :p
Ciao <33

Era ord
Postat av: Josefine

Gud va jag saknar ettan ! <3

2009-08-08 @ 18:30:24
URL: http://rooligastee.blogg.se/

Dina ord här :D:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0