Ingen rubrik

Heej!
Förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag med jag har inte haft tid.
I torsdas va jag med Natalie och vi va först vid 12 och då satt vi och pratade minnen och gungade och sen gick vi till bolinder och tog bilder :)
Sen gick vi hem till Natalie för hon skulle hämta pengar.
Vi gick ner till centrum för jag skulle köpa blommor för min morfar fyllde år, så vi satt och pratde i centrum tills min buss kom.
Jag skulle ta bussen från centrum och sen skulle min mamma och min brorsa hoppa på bussen vid Termo men såklart så missade dom bussen -.-
Så jag fick åka ner dit själv och sen efter 20 min kom dom för dom va tvugna att gå ner till stäket xD
Men men..
Aa och sen åt vi förrätt och sen varmrätt och sen efterrätt, oj oj trodde jag skulle sprängas när jag såg all mat.
Sen när jag kom hem gick jag hem till Natalie och sen gick vi till centrum men vi bestämmde oss för att gå till Bolinder.
När vi va halvvägs så vände vi och gtick hem till henne och hämtade en cykel så vi tänkte ta den till Bolinder men sen ångrade vi oss igen och skulle åka ner för en backe istället.
Och de va jag som skjutsade henne så hon satt och höll i räcket och jag släppte bromsen så vi åkte ner och satt typ och skrek Haha.
Sen ville hon prova att skjutsa mig istället och sen när hon hade skjutsat mig börja hon skrika " Jag kan skjutsa" Haha och jag börja garva xD
Sen gick vi till henne och spelade Badminton haha vet inte hur de stavas.
Men sen vid 11 börja de spöregna så jag gick hem för jag skulle sova hos Bella.
Så jag gick hem och packade och sen gick jag till tåget.
Min mobil la av och hon har portkod till sin port och efetr 10 funkar inte den och klockan va 23.30 så jag gick till luckan på tågstationen och frågade om jag fick låna en kontakt så jag fick stå vid luckan och messa henne xD
Men sen när jag kom hem till henne kollade vi på tv och sen gick vi och la oss.
Och dagen efter/Igår va vi på Grönan så vi åkte dit med 10.28 tåget och så kom Therese också.
De va jag Bella Queenie och Therese ,Vanessa skulle med egentligen men hon ångrade sig och min mamma och alex också för dom åker inget så vi åkte själva som tur va.
Vi åkte Insane 10 gånger så jag har ont i mina axlar :p
Och så åkte vi Extreme 12 gånger eller nåt.
Vi åkte exakt allt eller inte de i början på Grönan föruton lycktan haha de pirrar jätte mycke i magen på den xD
Dom karusellerna som ag älskar mest är Fritt Fall, Katapulten och Insane x)
Vi åkte därifrån kl.23.00 så vi va där i 12 timmar.
Vi åt på Donken men jag hann bara äta min Cheese Burgare för vi va tvungna att springa till tåget så jag slängde allt i papperskorgen och sprang.
Men såklart så stängdes dörrana rätt i ansiktet på oss och åkte..
Så vi fick ta tåget som gick 00.13 så jag kom hem vid 1 tror jag.
När jag kom hem gick jag och la mig direkt.
Men nu har jag skrivit mycke så aa.
Hejdå <3
 

Era ord

Dina ord här :D:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0