Igår

Heej!
Igår va jag med Mirre Yasse och Amanda, vi gick hem till Yasse och fikade och pratade.
Sen körde vi en "lek" och den går såhär: En person ska spela upp olika låtar och sen ska den personen som har sin tur att gissa kunna låten annars får dom andra personerna ett varsit poäng.
Det är försten till 10 som gäller, och den som förlorar måste göra något pinsamt som personen som spelar upp låtar säger.
De är kul faktiskt.
Sen kollade vi lite på tv och berättade om några sannbaserade böcker.
Vi kom till henne vid 15.00 och vi gick därifrån vid 19.40 så vi va där ganska länge.
Sen när jag kom hem åt jag och kollade på tv. :)
Idag ska jag kanske vara med Therese och Nicole så jag skriver om vad vi har gjort sen.
Hejdå <3


Era ord

Dina ord här :D:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0