Igår och idag

Heej!
Igår åkte vi aldrig till stan utan vi åkte bara till Kista och sen åt vi på Donken och pratade lite.
Vi gick runt lite och kollade i affärer och så köpte jag nagelpennan.
Sen när vi hade varit där i en timme ungefär gick vi till tunnelbanan och åkte först till "västra skogen" och sen till sundbybergt och ´tog tåget hem :)
Vi gick hem till mig och fixade varandras naglar och åt chips och pratade om lite olika saker :p
Sen gick vi hem till Amanda och gjorde pizza x)
Och min mamma ringde och sa att jag va tvungen att komma hem och diska så jag gick hem och gjorde de och sen gick vi ut.
Vi skulle till centrum men sen ringde vi Ivan och frågade när en fest börja fast min mobil dog så vi mötte Ivan, Oskar och Zacke vid källtorp och så va vi med dom hela kvällen.
Vi gick till centrum och köpte godis och sen gick vi till tågstationen och satt där en stund.
Vi gick hem ganska tidigt vid typ 10 tror jag.
Men sen när jag va hemma kollade jag på tv och åt "lite" godis.
Idag ska jag hem till min morbror för min morfar har kommit och hällsar på från spanien så vi ska äta där.
Vi ska åka vid 2 och sen så lär jag ha med mig kläder och sånt till honom så jag kan fixa mig där och sen åka och möta alla på engång.
Förresten jag har slagitvad med Ida och Amanda om att jag inte ska dricka tills att jag blir 18 tror ni att jag kommer klara de?
Eller som jag tycker så behöver man ju inte dricka för att ha kul? eller de kanske bara e jag som tycker de.
Men nu blir de lite bilder från igår.
Hejdå <3

Era ord

Dina ord här :D:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0