Idag eller igår om man räknar med tiden

Heej!
De blev aldrig nån fest..
Men vi hade roligt ändå men jag ska först berätta vad jag gjorde i början av dan.
Vi åkte hem till min morbror och åt paella haha vet inte hur de stavas.
Sen när vi hade ätit satt vi och pratade och sen gick jag in till mina kusiner och spelade Mario cart på nintendo DS.
Och sen efter de åkte vi hem, jag ringde Ida direkt när jag kom hem så vi besämmde att vi skulle åka till stan och handla för vi trodde att allt stängde 7 men tydligen inte, så vi mötte Therese och sen åkte vi dit.
Men när vi såg att allt va stängt åkte vi tillbaka och gick hem till Amanda och bakade kladd kaka eller de blev brownies...
Sen gick vi ut en stund och satt och gunga och sjöng x)
Vid 10 följde vi med Ida hem och kollade på husvagnen som dom skulle sova i  2 veckor :o
KOmmer sakna dig :p
Men sen gick vi hem och bla bla.
Jag har bara kollat på tv så de är inte mycke att berätta om.
Men imorrn ska jag upp tdigt för jag ska möta Amanda och Therese för vi ska till stan vid 12 och shoppa.
Ska gå och lägga mig nu.
Godnatt <3

 

Era ord

Dina ord här :D:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0