Hm..

Hej..
Jag har mått dåligt i 2 dagar nu...
Och imorrse vakande jag med feber...
Så jag kan inte åka på cuppen..
Asså jag har verkligen dåligt samvete för att jag inte kan åka :'(
De är inte inte så många som ska åka, och nu blir en person sjuk..
Jag vet ju inte hur jag mår imorgon, men jag kan ju inte vänta tills imorrn med att säga om jag ska ska med eller inte.
Och de värsta är att jag egentligen skulle komma på min lillesysters 5 års dag som jag sa att jag skulle.
Jag vet inte om hon vet om att jag skulle komma men nej ush, om hon vet de så blir de bara värre..
Jag får väl ringa och gratta henne men de blir ändå inte samma sak.
Men nu ska jag sluta tänka på de.


Era ord

Dina ord här :D:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0