Hello

Heej!
Idag va jag med Bella, vi gjorde inte så mycke men vi kollade på tv.
Jag va hos henne till 17.20 sen åkte jag hem och mötte min mamma på perongen och sen gick vi till svea och handlade mat.
Och jag åt kebabrulle *mm* gott.
Jag kollade på sommarkrysset och åt godis.
Jag gjorde en egen kryss-grej och listade ut va orden va.
Första ordet rätt så jag ringde in, " hej och välkommen till sommarkrysset vänta på att datan ska räkna, nej tyvärr denhär gången blev du inte utvald prova en gång till senare.
Sen på nästa svar rätt igen och samma sak och sen den 3:e rätt och samma svar igen...
Åh man kommmer ju aldrig fram på sånt...
Jaja.
Och sen klottrade jag lite i ett block mm.
Imorrn vet jag inte vad jag ska göra men jag får väl se.
Hejdå <3

 

Era ord

Dina ord här :D:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0