Heej

Heej!
Idag jhar jag bara varit jag bara varit hemma för Natalie kom hem så sent men vi ska vara imorrn vid 10 för jag ska till min morbror kl.17.00.
Jag åt pannkakor med grädde såå gott :p
Och jag har ju slutat platta mitt hår också så de är inte lika slitet längre x)
Jag ska pierca mitt ögonbryn nästa vecka xD
Tror ni att jag kommer passa? Kommentera vad ni tycker jag kommer lägga in en bild som jag har målat på så ni får säga vad ni tycker :)
Hejdå <3


Era ord
Postat av: anonym

Bloggaren (desiree) dissar först saker sen köper hon det dagen efter.. tycker hon är riktigt mobbad.



Läs inlägget om henne i min blogg

www.falsksanning.blogg.se

synd att hon inte är sig själv..

2009-07-23 @ 13:12:27
URL: http://falsksanning.blogg.se/
Postat av: Dea

jag tror det skulle vara skitsnyggt!

2009-07-23 @ 21:57:00

Dina ord här :D:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0