Från igår

Heej!
Igår mötte jag Therese och Amanda vid 11.30 före vi skulle till stan tidigt.
Sen åt vi på Burger king och babla lite, sen kom en kille som pratade engelska och frågade vart Amanda hade köpt sin tröja så vi sa att den fanns på en butik som heter Punk Shop och Therese bah: Do you know were Hötorget is?
Haha och vi börja as garva för de låt så roligt xD
Sen när vi hade ätit och va påväg till Åhlens hör man amanda bakom: Jag är så mätt så jag kan inte gå eller jag går ju redan men.
Haha så jävla kul xD
Sen när vi va på Åhlens luktade vi på lite parfymer och de va 2 nunnor där :p
Sen gick vi till Gina och hittade inget där och sen till H&M och hittade inget där heller *suck*
Och sen till Bik Bok och där hittade jag 2 tröjor som jga är nöjd med :)
Och sen vidare till några andra affärer som vi bara kollade i.
Sen gick vi till Gina vid fontänen och där stog de mellan ett linne och ett par shorts men de blev linnet för jag har precis beställt ett par shorts.
Sen gick vi till Cubus och där köpte jag en "mini" väska.
Och sen åkte vi hem och gjorde Pizza och sen kladdkaka och åt kakor haha tjockisar? xD
Vi gick hem från Amanda vid 11 och då när jag kom hem tog jag bort mitt smink och sen kollade jag lite på tv och somna.
Jag vet inte vad jag ska göra idag men jag hittar nog på nåt.
Hejdå <33


Era ord

Dina ord här :D:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0