..?..

Hej!
Snart är de Dalecarlia och jag har inte varit på en ända träning :s
De känns bara konstigt, jag visste inte när vi hade träning men sen igår fick jag veta att idag va sista dagen och självklart så vaknar jag för sent...
Ush!!!!
Jag får verkligen ångest hur ska de gå..?
Och imorrse vakande jag med en svullen fot?
Åhh...
Jag vet att jag bara gnäller men jag får verkligen ångest...
Men nu ska jag inte tänka på de mer.
Min pappa som bor i dalarna ska komma och kolla på nån match som vi ska ha, så kommer Hanna, Leia och Gordin också :)
Och Leia fyller 5 år när jag är där uppe så jag lär nog komma dit och fira henne :)
Sen kommer de nog att vara roligt att vara på badet mm
Jag har inte fått svar från när jag var på audition än, så fort jag ska kolla min hotmail så blundar jag för jag är så nervös att de ska ligga ett mail från dom där xD
Men nu ska jag kolla min mail hoppas de står nåt bra :p
Hejdå <33

Era ord

Dina ord här :D:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0