Ute

Heej!
Jag gick ut sen när jag mådde lite bättre :)
Jag mötte Ida amanda Lollo och Nadwo vid lillan och sen gick vi och handlade i centrum.
Vi hade inte så mycke att göra sen men vi gick till lekparken och gungade amanda och Nadwo på kinagungan haha och dom höll på att ramla av för de va så högt xD
Men sen gick Jag Ida och amanda hem till mig och åt paj ;)
Vi gjorde inte så mycke för de blev sent och ida skulle hem tidigt för hon fyller ju år imorrn eller om en halvtimme :)
Men nu ska jag dra jag skriver imorrn, och juste de är första träningen imorrn på länge så de ska bli lite spännande men jag vet inte vem som ska träna oss men de mäsrker jag väl.
Ciao!
Min Bdb

Era ord

Dina ord här :D:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0