Ung 08 - Idag-

Heej!
Jag kommer visa lite bilder från några dagar.
Idag va de skola igen...
Men vi har inte vanliga skoldagar än så de är skönt :)
Efter skolan gick jag hem till Natalie så bytte hon om och sen gick vi till centrum och köpte fanta exotic thrill *mm*
Sen gick vi hem till henne och hämtade en cykel och cyklade vi ner till Bolinder.
Sen satt vi där och pratde och lyssnade på musik :)
Men sen gick jag hem för jag skulle äta så nu är jag hemma :)
Jag ska lägga ut bilder från olika tillfällen :p
 

 
 
Ung 08 och outfiten till the voice
 

 
 
 

Era ord
Postat av: Natalie

Hahahah, men guuud, bilden på mig ! Usch ! :o<3333

2009-08-24 @ 23:40:21
URL: http://enligtnatalie.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sv Natalie: Nej då xD<33333

2009-08-25 @ 08:05:06

Dina ord här :D:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0