Sola och bada

Heej!
Idag har jag varit med Coneh Therese Ida Amanda Lollo och Nadwo x)
Vi va vid kallhällsbadet och solade och badade.
Men först på morgonen kom Therese hem till mig och vi åt nudlar, och sen kom ida efter en halvtimme.
Sen kl.14.00 gick vi ner till lillan och mötte alla.
Vi skulle gå förbi centrum och handla också och där såg vi en gubbe som hade tupé och den hade åkt bort från halva hans huve så den fladdra när de blåste haha alla börja as garva xD
Men sen gick vi ner och solade och jag har blivit lite brunare :)
Jag får ju inte dyka för min piercing så jag doppade mig bara när de blev varmt.
Men vi va där ganska länge men jag höll inte tiden för jag glömde min mobil hemma...
Sen gick jag och Ida hem till mig och åt, jag skulle gå ut emd dom nu också men jag mår illa...
Så jag har dushat och diskat.
Men jag ska kolla min facebook nu.
Ciao!

Era ord

Dina ord här :D:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0