Läger äger eller?

Heej!
Nu i helgen har jag varit på återträffs läger med konfirmationen :)
Jag har inga bilder men jag ska be mimi skicka :)
De va ju skola innan jag skulle åka såklart så när vi hade slutat gick jag hem och packade de sista som behövdes så jag hann inte skriva hejdå till bloggen men men..
Sen gick jag ut med Ida och Amanda en stund så följde dom med mig till centrum och köpte godis.
Vi bestämmde att vi skulle gå till källtrop och sitta där tills jag skulle gå till kyrkan, men då såg vi Matilda på en sten så vi skrämde henne :p
Och såklart så såg jag att hon hade sovsäck och allt med mig så jag kom på att jga hade glömt allt så klumpig som jag är*suck*.
Så jag fick ju springa hem och hämta allt på 10 min!!!!
Men jag hann xD
Sen åkte och jag ångrade mig när jag satt på bussen för jag hade en konstig känsla av att de inte skulle bli som förra lägret, så jag satt på bussen och kollade på varje skyllt och sen kom vi till stinsen och så fick jag en tanke av att om jag skulle hoppa av här och kanske ringa min pappa och fråga om han kan hämta mig?
Men jag fortsatte att åka, sen när vi kom fram vart det ännu värre den där känslan blev värre och värre och jag ska berätta vad de berodde på...
För ungefär en vecka sen drömde jag en konstig dröm som jag redan har berättat tror jag. men jag drömde att jag var på ett läger med några so jga inte visste vilka det va men jag va iallafall där med dom.
Och sen fick jag veta att det fanns en mördare där men jag trodde inte på de så jag va kvar.
Jag ska göra en lång historia kort.
Sen blev jag jagad av honom och han hade ett luftgevär som han sikta på mig med men han missade helatiden.
Men aa de va min "korta" historia.
Vi hade jätte trevligt och jag va/är helt medveten om att det bara var en dröm men vem går inte och tänker på de när man åker på läger när man har drömt nåt sånt?
Men andra dan mådde jag jätte dåligt jag mådde illa och var varm det känndes som att jag kokade innombors..
Jag hade så otroligt ont i magen de går inte ens att förklara..
Men så jag messade lite med min pappa och då mådde jag lite bättre, han får alltif mig på bra humör :)
Och så låg jag och Michelle och pratade och sen somnade vi.
Men nu måste jag dra.
Ciao!

Era ord

Dina ord här :D:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0