Skit roligt!

Hej!
Igår var jag med Natalie.
Vi hade skit roligt ( tycker jag iallafall )
Jag kom hem till henne vid 4 tror jag, och vi håller på med en ny video som vi ska göra klart när vi ska vara igen :P
sen vid 7 skulle jag hem och äta och kola på Robinson :P
När de va slut träffade jag Ida och Amanda snabbt.
Sen vid halv 10 gick jag hem till Natalie igen.
När jag kom dit kollade vi lite på datan och sen tog vi elr jag tog bilder på henne när hon gjorde massa konstiga miner haha.
Vi satt och as garva till typ halv 1 tror jag xD
Sen ringde min mamma så jag var tvungen att gå hem -.-
När jag skriver ser det ut som att vi typ inte gjorde nåt men jag har bråttom för min mamma tjatar om datan...
Men nu ska jag dra.
Hejdå <33

Era ord

Dina ord här :D:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0