Inne i stan!!

Heej!
Vaknade av att jag fick solen i ögonen och det var helt omöjligt att somna om så jag gick upp..
Igår var jag, Ida, Coneh, Therese och Gianella inne i stan.
Vi hade skit roligt har inte garvat så mycke på ett tag :P
Men först gick vi till plattan och skulle möta Gianella men hon hade råkat åka en station längre så hon hamna i centralen där vi precis hade varit så vi fick vänta på henne xD
Sen när hon kom gick vi till Punk shop och kollade lite och Ida pratade med nån kille som jobbade där xD
Sen gick vi till Gina och kollade runt, Coneh och Gianella köpte kläder.
Sen gick vi till H&M och Ida tjatade om att hon var hungrig och ville gå till donken haha xD
Efter det gick vi in till en butik som jag inte kommer ihåg vad den hette?
Sen fick Ida äntligen gå och äta på donken :P
Coneh och Therese skulle gå och köpa tygskor så vi gick till en butik som heter China.
Vi skulle egentligen gå in på Bik Bok och kolla men Ida var först tvungen att gå till punk shop och lämna ett par tuggummin för han kunde inte gå ifrån jobbet.
Så därifrån gick vi tillbaka till Bik Bok och kollade runt lite.
Coneh provade några jeans och vi andra satt utanför och pratade :P
Sen gick vi till Weekday och kollade på mer jeans.
Dom hittade inte de dom skulle köpa på första Gina så vi fick gå till den andra...
Efter det skulle vi åka till jakan och kolla på deras Gina och H&M.
När vi kom in stank det skit ush!!!!
Alla som va där gick och höll för näsan xD
Men så vi gick och kollade på Gina och där köpte Ida och Coneh kläder :D
Sen på H&M köpte dom smink.
Efter det gick vi och köpte godis :D
Sen när vi kom hem elr jag var hos Ida, Så åt vi bara sen gick vi till Bolinder.
Och vi var där ganska länge och så kom lollo och sen gick vi till centrum och sånt.
Men jag lägger in "lite" Bilder nu :P
1.Coneh och Therese. 2. Coneh Ese och Ida
                                                                                                      


                                                      
     
                                                            
                                                            

                                                        

                                                        
                                                       Sorry men va tvungen xD
                                                      

                                                      

                                                    
                                                    


Era ord
Postat av: Coneh

OMG! OKEJ ALLA!!!!!!!!!!!!!!!!! JAG SER UT SOM EN ÅSNA PÅ BILDERNA, MEN .. JAG BJUDER PÅ DOM :D

2009-04-13 @ 21:55:25
Postat av: Emelie

Haha xD

2009-04-16 @ 18:21:09
URL: http://dinemmi.blogg.se/

Dina ord här :D:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0