Heej!

Hellu!
Har inte skrivit på ett tag..
Men jag har ju som sagt ingen internet sladd för den till min data är trasig så jag sitter vid min mammas elr a den är typ aldrig ledig så jag får ta den tid som blir över för datan xD
Idag har jag packat lite till imorrn för jag ska åka på konfirmationsläger :D
Det ska bli kul speciellt att få vara med Michelle har inte varit med henne på skit länge ( Saknar dig ) <33
Men hur som helst, idag fick vi nya plaseringar på so:n jag sitter breve Albert, Och vi sitter två och två så vi ska göra nån reklam grej.
Man ska redovisa om en "ny" eller förbettrad produkt som man ska "sälja"
Och sen ska våran lärare säga om vi kommer bli framgångsrika elr gå i konkurs.
Vi kommer ju inte gå i konkurs för vi har kommit på bästa grejen :P
Jag skulle kunna säga det men det går inte för de är personer från min klass som läser min blogg så dom kanske tar idén :P
Jag måste skynda och skriva för jag måste fixa lite grejor :P
Men jag har köpt lite nya grejer för typ en vecka sen kanske och ett par nya skor igår :p ´lägger in bilder snart :D
Så nu har jag skrivit ett litet inlägg iallafall :P
Måste dra...
Hejdå <333
Ett par örhängen,en parfym och skor :p
Haha om ni ser vad det står om att hon vill ha "seriösa" bilder och så skickade jag den så förstår ni vad de roliga är HAHA


Era ord

Dina ord här :D:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0