Varit med natalie :D

Hola!!
NU har jag precis dushat.
Jag ahr ju varit med Natalie, och först möttes vi vid Ankdammen och sen gick vi till hennes baksida och gungade :D
Vi pratade ganska länge och sen tog vi foton, haha de va skit kul för hon skulle hoppa upp på min rygg men jag tappa henne så vi fick på bild när jag tar tag i hennes lår när hon håller på att ramla, hahahhaah.
Men så vi sprang runt lite också för de va så kallt xD
Vi såg en "tant" eller vi tror att de va de, och hon gick till ett av köken utanför fönstret och gömde sig under fönstret och kollade n i fönstret och jag vet inte vad xD Hon la sig ner på marke också haha xD
Men sen börja vi tänka att hon va där bakom busken och typ skulle springa efter oss och sånt haha xD
Sen tog vi mer bilder och dansade för de va så kallt :p
Och sen näe hon skulle följa med mig en bit hem så ropade nån emelie så vi vände oss om men de va ingen där och vi gick i skogen cokså så vi fick panik och började små springa genom skogen.
Och sen sa nån bu flera gånger så vi gick jätte snabbt och vi satte på musik för båda är lätt skrämda xD
Haha men jag har haft skit kul idag iallafall :p
Och imorrn ska jag möta henne vid dammen kl 08.00.
Här kommer lite bilder :)








Och mycke mer men de kommer i andra inlägg :)<3


Era ord

Dina ord här :D:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0