Spåtant

Hola!
Igår skrev jag ju ett inlägg från mobilen så då vet ni ju att jag va på tjejmässan :)
Vi satt utanför och väntade medans det regnade och blåste jättekallt..
Sen kom en familj som skulle lämna lite grejer till dom som jobbade där, och då kom deras barn ut 2 pojkar i 3 och 2 års åldern jättesöta.
Så dom kom och pratade med oss och dom sa att dom va spiderman och skulle sprut "nät" på oss haha dom va jätte söta :p
Sen när de bara va 10 min kvar ställde sig alla i en lång kö och väntade på att få komma in, och sen när dom öppnade fick man hänga upp sina väskor och sen gick vi tipsrunda mm.
De va kul och sen gjorde jag och Nicole tröjor.
Klockan 9 kom en spåtant och spådde alla så de va också coolt, men jag kommer inte säga på bloggen vad hon sa för de är ganska personligt :( fast på ett bra sätt :p
Sen åkte vi hem och jag mötte Ida och amanda så gick vi till termo vid 11.
Så de va min dag.
Idag ska jag träffa ida och amanda, jag vet inte vad vi ska göra men jag kanske skriver från mobilen igen :p
Jag ska skriva på min uppsats nu så jag kommer nån vart.
Adios!
Min tröja som jag inte blev nöjd med...
Det står : And the future is... all about fashion.
Ush Ush
 


Era ord

Dina ord här :D:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas ej)

URL/Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0